Tuesday, January 6, 2009

Oppdatering 1: Gjøre noe nytt

Det som irriterer meg litt med dette innlegget er at det føles som om jeg skal skrive om et nyttårsforsett. Det er irriterende fordi jeg brukte så mye tid på å forklare at dette ikke var et nyttårsforsett i det tidligere innlegget. Men jeg får inderlig håpe at jeg prøver flere nye ting i løpet av året, og husker å skrive om dem.

I alle fall...

I dag prøvde jeg linser. Etter 11-12 år med briller tenkte jeg at det kanskje har noe for seg. Det var veldig uvant. Både å se seg selv uten briller, men også å se verden med linser. Jeg er ikke helt sikker på om jeg er helt fornøyd enda. Det å få på linsene er slettes ikke enkelt, og jeg satt hos optikeren i over en halvtime og prøvde før jeg klarte å få linser på begge øynene. Riktig vei. Nå skal jeg prøve linser i 10 dager, og så er det oppfølgingstime og en slags evaluering antar jeg.

No comments: