Friday, January 2, 2009

Ikke nyttårsforsett

Jeg skal altså ikke skrive om nyttårsforsetter. Det har jeg ikke, fordi jeg syns hele poenget bak nyttårsfortsetter er litt meningsløst.

Det jeg skal skrive opp her er ting jeg har som mål å gjennomføre i løpet av året. Men altså ikke fortsetter om å forbedre meg selv...

1. Flytte til Drammen
2. Skrive ferdig masteroppgaven min
3. Få en ny jobb (noe jeg må siden min nåværende jobb er et vikariat som utløper i løpet av høsten eller deromkring)
4. Reise steder jeg ikke har vært før
5. Gjøre ting jeg ikke har gjort før (bryte litt ut av rutinene med andre ord)
6. Engasjere meg igjen

Også fikk jeg et forslag om å bli litt mer frampå når det gjelder det annet kjønn, men det går i kanskje-haugen...

Bør det være flere ting på listen? Klarer jeg å følge den opp? Husker jeg å gjøre opp status på den? Den som følger med i 2009 får se:)

1 comment:

moon said...

hvorfor går det i kanskje-haugen? Det er jo bare være frampå det, ikke sånn kjempesinnsykt, men hvis du driter deg ut har det jo ikke noe å si :p Bare heve seg over det liksom. er jo vært å prøve ;p