Monday, June 23, 2008

Første post...

Dette skal liksom være en slags velkomspost.

Alle sammen er hjertlig velkomne til å lese hva jeg nå enn velger å skrive om. Jeg kan ikke love noen ting som helst om regularitet eller aktualitet. Bare at det kommer til å være mine helt egne tanker, refleksjoner og løst tankespinn. Av og til mine egne bilder også. Alle bildene jeg poster er mine egne, så ikke ta dem uten å spørre først. Det er dårlig... Men nok om det.
Jeg har en blogg fra før, hvor jeg skreiv om tida jeg bodde i Stellenbosch og Cape Town i Sør-Afrika. Jeg syns det hadde blitt tåpelig å fortsette med all annen type blogging der, siden temaet var såpass avgrenset. Postene der blir, noen av dem er ganske lesverdige tror jeg, og hvis jeg oppdaterer den skal jeg gi beskjed her.

Uansett. Velkommen.

2 comments:

moon said...

Tusetakk, fin velkommst :p du må legge ut mange bilder du tar da:)

Kjetil said...

Må finne noen fine bilder å legge ut ja. Takk forresten:)